Vreau sa slabesc! Ajutor!

Daca ai ajuns pe acest site, inseamna ca la fel ca si multi alti utilizatori ai site-ului FiiInForma.ro ti-ai pus  “cum sa slabesc?!”. În ziua de astăzi, scăderea în greutate a devenit principala preocupare a multor tineri, adolescenți, dar și a multor adulți. Nu întâmplător, în ultimii ani, supraponderabilitatea și obezitatea a devenit o problemă gravă în rândul omenirii, dar mai ales în rândul copiilor.

Obezitatea nu este doar o chestiune ce ține de estetica corpului. Ea este o afecțiune medicală cronică care poate duce la diabet, hipertensiune arterială, afecțiuni cardiace, dar și alte boli cronice. De asemenea, aceasta reprezintă și un factor de risc pentru nenumărate forme de cancer. Tratamentul obezității, dar și al supraponderabilității trebuie să fie unul de lungă durată și nu unul temporar, în care persoana să recapete greutatea pierdută imediat după încetarea tratamentului.

Totuși, există metode pentru o scădere în greutate sănătoasă, dar și rapidă. Așadar, cum să slăbești repede, dar sigur și într-un mod care să nu îți afecteze sănătatea? Iata ce trebuie sa faci daca vrei sa slabesti!

http://www.fiiinforma.ro/pastile-de-slabit/

Redu carbohidrații rafinați daca vrei sa slabesti rapid

Carbohidrații prezintă un rol crucial în funcționarea organismului nostru, oferindu-ne energie, prevenind anumite boli și nu în ultimul rând, controlând greutatea corporală și oferindu-ne senzația de sațietate, dar totuși, trebuie să discernem diferența dintre carbohidrații naturali, complecși și cei rafinați. Carbohidrații buni(naturali) îi găsim în fructe(mere, grapefruit, căpșuni, banane etc.), legume(spanac, castraveți, ridichi, varză de Bruxelles, salată verde, morcovi, cartofi dulci), lactate(iaurt, iaurt degresat), dar și în cereale integrale.

Aceștia nu fac decât să încetinească digestia alimentelor și să ofere energie organismului, ajutându-l să funcționeze pe întreaga zi. Carbohidrații răi(simpli, rafinați) se găsesc în sucurile naturale, alimentele ce conțin foarte mult zahăr, în pâinea albă în mare parte, în sucurile acidulate, dar și alimente extrem de procesate(pizza și alte echivalente de tip fast-food, ciocolată, bomboane etc.) și nu fac decât să accelereze procesul de digestie și absorbție a alimentelor, senzația de foame reapărând imediat.

Dacă totuși, la diferite ocazii, vei consuma carbohidrați rafinați, nu este sfârșitul lumii. Este permisă consumarea acestora măcar o zi pe săptămână, pentru a nu anula toată muncă depusă prin mâncatul sănătos, efectuarea exercițiilor fizice ș.a.m.d.

Redu cantitatea de cofeină, alcool și îndulcitorii artificiali

O zi parcă nu poate începe fără o ceașcă de cafea. Totuși, cafeaua consumată pe stomacul gol poate stimula producția de acid gastric, împiedicând și absorbția de fier, calciu, magneziu și zinc. Cofeina stimulează secreția cortizolului din suprarenale care poate intra într-o luptă cu arderea grăsimilor. Îndulcitorii artificiali rețin apa din organism.

Alcoolul este tratat ca fiind unul dintre carbohidrații rafinați de către organism (însemnând o creștere a inulinei și o ardere lentă a grăsimilor), poate fi dăunător ficatului(reducând abilitatea ficatului de a activa hormonii ce stimulează arderea grăsimilor). În locul cafelei normale, poți încerca o ceașcă de ceai negru sau verde daca vrei sa pierzi din greutate.

Vreau sa slabesc! Ajutor!

Nu sări peste micul dejun

Dacă treci peste micul dejun, nu vei avea rezultate în procesul de slăbire. Poți omite numeroși nutrienți esențiali și vei fi tentat să mănânci mai mult deoarece simți că îți va fi foame. Încearcă să îți începi ziua cu cereale integrale(fulgii de ovăz sunt recomandați în acest sens, musli), deoarece conțin fibre și înlătură senzația de foame; iaurturile și ouăle sunt recomandate, mai ales prin îmbunătățirea tranzitului intestinal. Iar dacă ești devorator de dulciuri, poți să-ți procuri doza de energie din fructe(banane, mere, pepene, fructe de pădure), deoarece sunt bogate în vitamine și sunt slabe din punct de vedere caloric.

Mănâncă regulat

Încearcă pe cât posibil să mănânci la ore regulate. Este recomandat să mănânci de 3 ori pe zi și să ai 2 gustări. Mâncatul la ore regulate de-a lungul zilei te ajută să arzi calorii la o rată metabolică mai mare. De asemenea, acest obicei poate să înlăture tentația de a trișa și de a mânca alimente cu conținut ridicat de zăhăr și grăsimi.

Bea multă apă

Multă lume subestimează consumul de apă in dietele pentru slabit. Dar știai câte beneficii poate avea consumul de apă? Apa favorizează în mod categoric scăderea în greutate, mai ales prin reducerea senzației de foame, accelerând metabolismul. De asemenea, aceasta prezintă o importanță deosebită și în creșterea sistemului imunitar, în îmbunătățirea aspectului tenului, în aducerea energiei, eliberarea toxinelor, dar și în înlăturarea oboselii, ajutându-te să te concentrezi mai bine pe durata zilei și să fii mult mai agil.

bea apa ca sa slabesti

Fii mai activ

Un stil de viață activ și regulat te va ajuta să slăbești într-un mod armonios și frumos. Nu întâmplător, este recomandat ca atunci când urmezi un regim de slăbit, să ai măcar o activitate fizică de cel puțin 30 de minute în fiecare zi sau măcar de 3-5 ori pe săptămână dacă programul de lucru sau stilul de viață nu îți permite acest lucru.

Exercițiile fizice te ajută să arzi excesul de calorii, sunt bune pentru mușchii și oasele tale, îți crește nivelurile de energie, poate reduce signifiant riscurile de afecțiuni cronice, ajută la sănătatea pielii, a creierului(este vital pentru memorie și învățat), dar și la o calitate mai bună a somnului, a unei vieți sexuale mai bune și a relaxării. Cine ar fi crezut că sportul poate avea atâtea beneficii? Dar totuși, ce exerciții fizice poți face?

Te poți înscrie la o sală de fitness, aerobic sau poți să te apuci de practicarea unui sport(înot, volei, baschet, fotbal, tenis etc.); totuși, dacă timpul sau programul la locul de muncă nu îți permit aceste lucruri, poți încerca sa alergi în parcuri, pe stradă, să sari coarda, să cauți exerciții fizice pe internet și chiar să faci sport la tine acasă. Nu este imposibil sa slabesti facand sport dacă îți dorești cu ardoare acest lucru!

Dormi mai mult

O odihnă corespunzătoare este vitală sănătății noastre fizice, dar și emoținale. De aceea, beneficiile somnului odihnitor nu ar trebui să fie subestimate și a avea o odihnă corespunzătoare nu este doar o idee bună, ci una esențială in dorinta noastra de a slabi. Ce beneficii are somnul totuși? Un somn odihnitor (7-8 ore este cel mai recomandat) îți poate accelera organismul, arzând mai multe grăsimi în acest sens.

De asemenea, te poate reîmprospăta îndeajuns încât să te ajute să faci alegeri alimentare mai inteligente și mai sănătoase și încât să îți dea energie pentru a-ți începe ziua într-un mod corespunzător. În egală măsură, somnul îți poate conferi starea de bine, având o contribuție majoră în îmbunătățirea memoriei și reducerea stresului.

Vreau sa slabesc! Ajutor!

Folosirea de suplimente alimentare

În combinație cu o dietă adecvată și bogată în principalii nutrienți ce alimentează organismul și îl fac să funcționeze la parametrii normali, dar și cu un stil de viață activ, produsele de slabit ce vin într-o varietate de forme (capsule, tablete, lichide, pudre) pot accelera procesul de ardere a grăsimilor, mai ales prin conținutul de anumiți stimulatori și alte ingrediente naturale menite să reducă apetitul față de mâncare, să crească rata metabolică etc.

Totuși, trebuie să verifici atent ingredientele care se află în nenumăratele suplimente alimentare apărute pe piață pentru a te asigura că există mai multe beneficii decât efecte adverse. Este recomandat totuși să consulți doctorul înainte de a folosi orice fel de suplimente alimentare. Un supliment alimentar destul de natural care promite multe și care a dat rezultate în rândul multor utilizatori este Probiox Plus, un produs unic pe piața suplimentelor alimentare și dietetice care conține probiotice și prebiotice care au o importanță semnificativă în arderea grăsimilor și a toxinelor și bacteriilor din organism.

Întâi de toate, ce sunt probioticele? Ele sunt acele bacterii benefice organismului nostru care ajută la o mai bună asimilare a nutrienților, dar care și luptă în același timp împotriva infecțiilor. Probioticele au rolul esențial de a proteja organismul împotriva microbilor toxici, ținându-ne departe de infecții, reglează tranzitul intstinal și ajută sistemul imunitar. Acestea detoxifică organismul de substanțe nocive(colesterol, amoniac etc.).

Procesul de pierdere în greutate nu este unul ușor. Pentru ca rezultatele să fie rapide și de lungă durată(evitând astfel efectul yo-yo al dietelor de slăbire), trebuie respectate cu seriozitate și disciplină regulile enunțate mai sus. Nu este ușor, dar dacă îți dorești cu adevărat să ai un corp de invidiat și să ai un stil de viață mai sănătos, totul este realizabil și posibil. Succes în drumul tău spre o viață mai sănătoasă și armonioasă!

Leave a Comment